Och så var det jag...!

 
 
Här har vi nästa presentation ifrån heltidstruppen! Och vem är jag då? Jag heter Linnéa, men jag signerar alla våra beställnings lappar med Lelle, för det är mitt smeknamn.
Jag har jobbat här i drygt 5 år och hängde liksom med på ett hörn när min syster (Elin) började jobba här. 
 Jag är mamman i gänget, mest för att jag är den enda som har barn! Två små tjejer på knappt 1 och snart 3 år. Så jag har precis kommit tillbaka efter en härlig mamma ledighet❤
 
Fint att vara tillbaka! Vi har nog (utan att skryta;) en av de bästa arbetsplatser som finns. Bästa kollegorna, trevlig kunderna och snälla chefer! Vi har även fått en ny konditor sen jag gick på mamma ledighet. Super duktiga Alexander som är ett underbart inslag i vardagen.
 
Jag har alltid jobbat inom service och cafe branschen och trivs jättebra med det. Att träffa nya (och samma;) människor varje dag är så givande. Man får höra allt ifrån roliga historier, personliga delningar och skämt och skratt.
Våra chefer tillåter oss också att vara kreativa och ta egna initiativ vilket gör att man får utvecklas och ta fram idéer, kul! 
 
Hoppas ni ska gilla vår blogg! Som det ett exempel på vår kreativa ådra;) 
Vi ses på Fantasi!
/Lelle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Conditori Fantasi

2 spadar gelato 1 frukostbuffè 10 multibullar 1 nypa humor 1 kaffe take away 15 byggarbetare 2 bröder 1 dussin glada pinglor Välkommen till vår fantasivärld, finns vi på riktigt?!

RSS 2.0